Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Komunikacja
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
Nieruchomości
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
Podróż
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00
Życie, Zdrowie, NNW
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
GSM
Pracujemy:
pon. - pt.08:00 - 16:00
Zadzwoń22 270 00 00

Czy trzeba podawać adres zamieszkania w celu spotkania się z agentem?

Nie, agentowi ubezpieczeniowemu nie jest potrzebny nasz dokładny adres zamieszkania, chyba, że zdecydujemy się na spotkanie w miejscu, w którym mieszkamy. Spotkanie z agentem może odbyć się w dowolnie wybranym przez nas miejscu – zarówno w naszym mieszkaniu lub domu, w kawiarni lub restauracji, jak i w siedzibie towarzystwa ubezpieczeniowego.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Szukasz najlepszych ubezpieczeń
na życie?
Wypełnij formularz
w 3 minuty.
Wypełnij formularz

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego