Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Czy muszę płacić dodatkową składkę, aby ubezpieczenie objęło zachorowanie na COVID-19?

Nie, w przypadku polisy turystycznej ubezpieczenia od COVID-19 gwarantowane jest w podstawowym pakiecie. Każdy ubezpieczyciel oferuje jednak inny zakres tej ochrony. 

Również każde towarzystwo ubezpieczeniowe ma własne limity i regulacje w zakresie pokrycia kosztów w przypadku kwarantanny i izolacji. W ramach przedłużonego pobytu z powodu pozytywnego wyniku testu (izolacja), lub wynikającego z kontaktu z osobą chorą (kwarantanna) ubezpieczyciel gwarantuje zakwaterowanie i wyżywienie oraz transport powrotny do określonej kwoty lub bez limitu. 

W naszym kalkulatorze można w łatwy sposób zweryfikować, co dany ubezpieczyciel gwarantuje w razie zarażenia się koronawirusem. 

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 2,29 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego