Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

W jaki sposób mogę zapłacić za polisę turystyczną?

Oferujemy kilka rodzajów bezpiecznych płatności. Każdy kupujący polisę może za nią zapłacić na kilka sposobów:

  • BLIK-iem - płatność zostanie wykonana za pomocą aplikacji mobilnej Twojego banku,

  • poprzez Google Pay - płatność zostanie wykonana kartą z Twojego konta Google,

  • kartą płatniczą, debetową lub kredytową,

  • szybki przelewem online (do wyboru 30 banków),

  • przelew tradycjnym na poczcie lub w internecie.

Po wyborze ubezpieczenia należy podać numer telefonu komórkowego pod którym możemy się kontaktować w sprawie polisy, a także w  sprawie wsparcia w jej zakupie. Na ten numer otrzymasz również potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia, numer polisy oraz telefon do centrum alarmowego ubezpieczyciela w razie konieczności skorzystania z pomocy. Potrzebny będzie również adres e-mail, na który otrzymasz polisę oraz wszelkie inne dokumenty związane z ubezpieczeniem.

Po opłaceniu polisy dokumenty ubezpieczeniowe będzie można pobrać ze strony, jak również zostaną wysłane e-mailem. Polisa będzie zabezpieczona hasłem, które otrzymasz SMS-em.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego