Tak, choć nie każda zmiana zostanie zaakceptowana przez Twoje towarzystwo ubezpieczeniowe. Aby dowiedzieć się, na jakie warunki przystanie ubezpieczyciel, skontaktuj się z jego Agentem lub wyślij do niego wiadomość - skontaktuje się z Tobą Doradca Klienta i przedstawi ofertę indywidualnie dopasowaną do Twoich potrzeb. Po ustaleniu nowych warunków ochrony otrzymasz aneks do umowy lub (w zależności od obowiązujących procedur w towarzystwie) nową umowę AC.
Pamiętaj, że zmiana warunków ochrony autocasco może wiązać się z dopłatą do polisy. Dodatkowa składka zostanie naliczona oczywiście tylko za czas korzystania z nowej/zmienionej umowy AC.
Uwaga! Niektórych zmian na polisie AC możesz dokonać samodzielnie, jeśli posiadasz konto klienta. W ten sposób m.in.:
- zgłosisz błędy w polisie i zmiany w danych personalnych,
- zmienisz adres korespondencyjny,
- zmienisz numer rejestracyjny, VIN lub inne dane pojazdu.
Do ww. zgłoszenia należy dodać odpowiednie załączniki, np. kopię dowodu rejestracyjnego czy tożsamości lub potwierdzenie spłaty kredytu (jeśli chcesz przekazać informację o wygaśnięciu cesji praw z polisy). Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej swojego ubezpieczyciela.
Przydatne dokumenty i wzory
Powiązane pytania i odpowiedzi
Oszczędź nawet 50% na polisie
Porównaj oferty ubezpieczeń OC i AC
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.