Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Tematy pomocy Rozwiń(3)

Ogólne

Najczęściej zadawane pytania

  • Jeśli reklamacja zostanie nieuwzględniona, zgłaszającemu przysługuje prawo do złożenia wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego. 
    Rzecznik Finansowy to polski urząd państwowy, który został powołany w celu pomocy klientom poszkodowanym lub nieetycznie potraktowanym przez instytucje finansowe. Do jego zadań należy rozpatrywanie reklamacji, udzielanie porad i wsparcia każdej osobie fizycznej oraz firmie, która jest stroną umowy z podmiotem finansowym.
     

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego