Najczęściej zadawane pytania
Co zrobić, jeśli na formularzu zgłoszeniowym akcji BOOMerang widnieje informacja o błędnym numerze telefonu/adresie e-mail?
W przypadku informacji o błędnym numerze telefonu lub adresie e-mail, prosimy o ponowną próbę rejestracji korzystając z karty incognito, karty innej przeglądarki lub wyczyszczenie pamięci podręcznej.
W przypadku dalszych problemów, prosimy o kontakt na adres mailowy obsluga@rankomat.pl
Akcja BOOMerang zakończyła się 23.04.2024 r.
Co zrobić, jeśli na formularzu zgłoszeniowym akcji BOOMerang widnieje informacja o błędnym numerze polisy?
Co zrobić, jeśli otrzymałem/łam odmowną decyzję z akcji BOOMerang?
Jak zarejestrować się do akcji BOOMerang?
Zarejestrowałem/łam się w akcji BOOMerang i nie otrzymałem/łam zwrotu, dlaczego?
Co oznacza "Klient odnowieniowy" w akcji BOOMerang?
Co oznacza "Nowy Klient" w akcji BOOMerang?
Czy dostanę nagrodę jeśli kupiłem polisę z polecenia przed zakończeniem promocji "Poleć Rankomat"?
Czy mogę przystąpić do promocji "Poleć Rankomat"?
Jaka nagroda przysługuje w promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny"?
Czy mogę skorzystać z promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny" kilkukrotnie?
Jak mogę uzyskać zwrot z promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny"?
Jakie warunki muszę spełnić, żeby wziąć udział w akcji "Gwarancja Najlepszej Ceny"?
Jak mogę uzyskać dostęp do promocji RankoPomoc Prawna?
Przy zakupie jakiego ubezpieczenia mogę uzyskać RankoPomoc Prawną?
Ile mam czasu na zgłoszenie tańszej oferty w ramach programu "Gwarancja Najlepszej Ceny"?
W jaki sposób mogę uzyskać pomoc w ramach promocji RankoPomoc Prawna?
W jakich sytuacjach mogę uzyskać pomoc w ramach promocji RankoPomoc Prawna?
Porady
Brak
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.