
Pogadajmy o pieniądzach…. Ile zarabia doradca klienta w rankomat.pl?
Przyjazna atmosfera, młody zespół, wiele wzywań to oczywiście atrakcyjne kwestie decydujące o podjęciu pracy. Ale nie czarujmy się, większość z nas szuka miejsca, w …
Rankomat.pl to pierwsza w Polsce multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych. Od 2008 roku pomagamy Polakom podejmować mądre decyzje — zaczynaliśmy od prostego kalkulatora OC/AC, a dziś oferujemy kompleksowe porównania nie tylko ubezpieczeń komunikacyjnych, ale również turystycznych, nieruchomości, na życie i zdrowie, a także ofert finansowych (dzięki Rankomat Finanse).
Od 2023 roku jesteśmy częścią Netrisk Group — międzynarodowej grupy fintechowej działającej w Europie Środkowo-Wschodniej. Za Rankomat.pl stoi zespół około 400 ekspertów, pracujących w biurach w Warszawie, Bielsku-Białej, Krakowie oraz zdalnie z różnych zakątków Polski. W 2024 roku utworzyliśmy zespół w Rzeszowie, który pracuje w modelu hybrydowym w wynajmowanych okazjonalnie przestrzeniach biurowych.
Ułatwiamy życie tym, którzy chcą oszczędzać czas i pieniądze podczas zakupu ubezpieczeń oraz produktów finansowych, a przy tym czuć się bezpiecznie i mieć pewność, że z drobną pomocą rankomat.pl dokonali najlepszego wyboru. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze narzędzia i ofertę, tworzymy poradniki, śledzimy promocje bankowe, a jeśli trzeba, wspieramy klientów telefonicznie w wyborze oferty dopasowanej do ich potrzeb.
Chcemy, aby w Rankomat
jednym kliknięciem można było
wybrać i kupić to, co dla Klienta najlepsze.
Każdego dnia wpływamy
na wyższy standard produktów i usług dostępnych na rynku!
Naszą misją jest pomaganie w wygodnym
zakupie najlepszych produktów i usług.
Tak, aby klient czuł się bezpiecznie i był
zadowolony z dokonanego wyboru.
Nie znalazłeś idealnej oferty dla siebie?
Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij CV bezpośrednio na adres: rekrutacja@rankomat.pl
Jeśli zainteresuje nas Twoja kandydatura, z pewnością się odezwiemy.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Sprawdź, dlaczego warto u nas pracować
W naszej firmie oferujemy indywidualne podejście do każdego pracownika. Nie mamy sztywnych, korporacyjnych zasad, nie wymagamy dress codu, dajemy szansę na rozwój każdej zatrudnionej u nas osobie. Nie będziesz u nas anonimowy. Zapewniamy szerokie możliwości oraz wiele benefitów, między innymi godzinną przerwę, dopłaty do opieki medycznej, kart sportowych i ubezpieczenia. Stawiamy na elastyczność, nowoczesne rozwiązania i przyjazną atmosferę.
Pracujemy zdalnie i w komfortowych biurach - w Bielsku-Białej, Krakowie i Warszawie. Zatrudniamy profesjonalistów z różnych obszarów, między innymi obsługi klienta, marketingu, zarządzania czy IT.
Poznaj opinie naszych pracowników, zobacz co możemy Ci zaoferować i co robimy, po godzinach. Dowiedz się, dlaczego właśnie z nami warto pracować!
Nie samą pracą żyje człowiek. Zobacz, co robimy po godzinach!
Obejrzyj zdjęcia z naszych biur i zobacz, jak pracujemy