W celu złożenia wniosku należy kierować go na adres: Biuro Rzecznika Finansowego, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, pod adres e-mail: biuro@rf.gov.pl, lub za pośrednictwem strony internetowej www.rf.gov.pl.
We wniosku o podjęcie interwencji z podmiotem rynku finansowego (towarzystwem ubezpieczeniowym) powinno znaleźć się:
- wskazanie podmiotu rynku finansowego, którego dotyczy sprawa,
- określenie kwestionowanych działań,
- numer polisy,
- stan faktyczny sprawy, tzn. czego ona dotyczy, w tym chronologiczny opis zdarzeń,
- wszystkie informacje, które budzą sprzeciw lub wątpliwości wnioskodawcy w stanowisku/zachowaniu podmiotu rynku finansowego
- argumenty potwierdzające słuszność swojego stanowiska,
- kserokopia reklamacji skierowanej do ubezpieczyciela wraz z informacją o ewentualnej odpowiedzi,
- pełnomocnictwo, w przypadku wystąpienia w imieniu osoby trzeciej,
- odręczny podpis.
Powiązane pytania i odpowiedzi
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.