Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Komunikacja
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
Nieruchomości
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
Podróż
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00
Życie, Zdrowie, NNW
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
GSM
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00

Czy można otrzymać jakiś rabat przy zakupie przez Internet?

Tak. Większość towarzystw udziela dodatkowego rabatu właścicielom pojazdów, którzy ubezpieczą samochód przez Internet. W ten sposób możesz zaoszczędzić zazwyczaj od 4%-5%. To jednak nie wszystkie korzyści finansowe, jakie uzyskasz kupując polisę online.

  • Jeśli korzystasz z porównywarki OC i AC zwiększasz swoje szanse na znalezienie polisy najtańszej na rynku,
  • Użytkownicy kalkulatora OC rankomat.pl mogą otrzymać dodatkowy produkt bezpłatnie do OC (obecnie rozdajemy naszym klientom darmowe NNW szkolne oraz pakiet pomocy prawnej RankoPomoc).
  • Zachęcamy również naszych Klientów do uczestnictwa w akcjach promocyjnych. Przykładowo, w rankomat.pl trwa właśnie akcja BOOMerang (możesz odebrać nawet 600 zł zwrotu za zakup ubezpieczeń) oraz „Poleć Rankomat” (za zakup polisy z polecenia rozdajemy po 120 zł, a za każdą poleconą osobę 60 zł).

Przydatne dokumenty i wzory

  • Wypowiedzenie OC Pobierz
  • Umowa kupna sprzedaży samochodu Pobierz
  • Umowa kupna sprzedaży samochodu ze współwłaścicielem Pobierz
  • Druk PCC-3 Pobierz
  • Zawiadomienie o zbyciu pojazdu Pobierz

Powiązane pytania i odpowiedzi

Oszczędź nawet 50% na polisie

Porównaj 67 ofert OC/AC

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego