Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00

W jaki sposób otrzymam polisę?

Cały proces zakupu oraz przesłania polisy odbywa się online - od wyboru oferty, przez płatności aż po przekazanie dokumentów. Ubezpieczenie turystyczne zostanie wysłane na podany w momencie zakupu adres mailowy. Będzie dostępne w formacie PDF. Można je zapisać na dowolnym urządzeniu (telefonie, laptopie, tablecie itp.) lub wydrukować.

Dokument polisy jest niezwykle ważny w razie zachorowania i trafienia do szpitala - może się okazać, że w placówka medyczna zarząd okazania potwierdzenia ubezpieczenia. Ubezpieczenie może być też wymagane podczas składania wniosku o wizę lub w trakcie przekraczania granicy.

Jeśli zgłaszamy zdarzenie ubezpieczeniowe w centrum alarmowym/informacyjnym towarzystwa, to zostaniemy poproszeni o podanie numeru polisy - znajduje się ona dokumencie. Każdy kupujący ubezpieczenie w rankomat.pl otrzyma również SMS-a na podany w momencie kalkulacji numer telefonu z potwierdzeniem zakupu polisy oraz jej numerem. Nie ma możliwości wysłania polisy na adres pocztowy czy odbioru osobistego. 

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 2,29 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego