Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00

Błędnie podałem przebieg pojazdu, czy trzeba wystawić nową polisę?

Opłaciłeś już polisę? Jeśli podczas składania wniosku podałeś nam niewłaściwy przebieg pojazdu, skontaktuj się ze swoim ubezpieczycielem. Możesz również przekazać taką informację jednemu z naszych Doradców Klienta (tel.: 22 270 00 00) lub przesłać nam wiadomość na adres obsluga@rankomat.pl. Skontaktujemy się z Twoim towarzystwem i poinformujemy go o zmianie danych. Jeśli będzie taka konieczność, otrzymasz poprawione dokumenty na swój adres email lub pracownik naszego serwisu oddzwoni do Ciebie.

Nie opłaciłeś jeszcze swojej polisy? W takim wypadku skontaktuj się z nami jak najszybciej i podaj faktyczny stan licznika. Nasz Agent wystawi polisę ponownie z poprawnymi danymi.

Przydatne dokumenty i wzory

  • Wypowiedzenie OC Pobierz
  • Umowa kupna sprzedaży samochodu Pobierz
  • Umowa kupna sprzedaży samochodu ze współwłaścicielem Pobierz
  • Druk PCC-3 Pobierz
  • Zawiadomienie o zbyciu pojazdu Pobierz

Powiązane pytania i odpowiedzi

Oszczędź nawet 50% na polisie

Porównaj oferty ubezpieczeń OC i AC

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego