Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00

Dlaczego trzeba podawać swoje dane w formularzu?

Prosimy o podanie numeru telefonu, ponieważ do sporządzenia wniosku o zawarcie ubezpieczenia na życie w Towarzystwie ERGO Hestia lub Generali niezbędna jest rozmowa z doradcą Rankomat. Po potwierdzeniu informacji z formularza i doprecyzowaniu potrzeb oraz przeprowadzeniu ankiety medycznej, finalizacja zakupu odbywa się poprzez akceptację wniosku przesłanego na adres e-mail klienta i opłacenie polisy (przelew bankowy, payU, BLIK).

Podanie kodu pocztowego pozwoli otrzymać kontakt do agentów ubezpieczeniowych z okolicy, którzy przedstawią dodatkowe oferty. W zależności od decyzji klienta szczegóły zostaną przesłane mailowo lub na spotkaniu z agentem towarzystwa. 

Pozostawienie adresu mailowego jest dobrowolne, ale pozwoli klientowi wrócić do wyliczenia w każdej chwili bez ponownego wypełniania formularza, a także umożliwi przez Rankomat wysyłanie w przyszłości informacji np. o promocjach lub innych oferowanych benefitach.

Wskazanie daty urodzenia jest niezbędne do wyliczenia składki ubezpieczenia. Na podstawie wieku ocenia się m.in. ryzyko zajścia takich zdarzeń jak śmierć ubezpieczonego czy poważne zachorowanie. 

Podanie zawodu jest konieczne do oszacowania ryzyka i ma wpływ na decyzję Towarzystwa Ubezpieczeniowego w zakresie tego, na jakich warunkach obejmie ochroną ubezpieczeniową. 

Powiązane pytania i odpowiedzi

Szukasz najlepszych ubezpieczeń
na życie?
Wypełnij formularz
w 3 minuty.
Wypełnij formularz

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego