W każdym Towarzystwie zasady dotyczące opłacania składek mogą być różne. Brak zapłaty w ustalonym wcześniej harmonogramie nie oznacza natychmiastowych konsekwencji oraz wypowiedzenia umowy.
W takiej sytuacji Ubezpieczyciel zobowiązany jest do wezwania Ubezpieczającego wraz ze wskazaniem dodatkowego terminu uregulowania należności (np. w ERGO Hestia - 7 dni, Generali - 10 dni, Nationale-Nederlanden - 7 dni) oraz do poinformowania o skutkach nieopłacenia składki w tym terminie.
Warto zapytać TU również o możliwość zawieszenia opłacania składki, jeśli pojawiły się w naszym życiu jakieś trudności finansowe – dzięki temu nie stracimy ubezpieczenia i będziemy mogli je kontynuować.
Powiązane pytania i odpowiedzi
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.