Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Komunikacja
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
Nieruchomości
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
Podróż
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00
Życie, Zdrowie, NNW
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
GSM
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00

Jak sprawdzić, czy składka za polisę na życie została opłacona?

W dostępnych na Rankomat polisach Ergo Hestia i Generali składkę pobierają towarzystwa. Klient może więc skontaktować się z TU i zweryfikować status płatności. Istnieje też możliwość telefonicznego lub mailowego sprawdzenia statusu składek u doradcy Rankomat przez podanie indywidualnego numeru zakupionej polisy.

W razie ewentualnych zaległości TU poinformuje o tym klienta mailowo lub telefonicznie.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Szukasz najlepszych ubezpieczeń
na życie?
Wypełnij formularz
w 3 minuty.
Wypełnij formularz

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego