Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Dostałem odszkodowanie od linii lotniczych. Czy mogę ubiegać się też o zwrot kosztów w ramach ubezpieczenia?

Tak. Uzyskanie odszkodowania od linii lotniczych nie przeszkadza w ubieganiu się o zwrot kosztów od ubezpieczyciela w ramach posiadanej polisy.  Warunkiem jest spełnienie wszystkich wymaganych formalności. Do tych formalności należy zaliczyć:

  • wymagany czas opóźnienia lotu (zwykle o co najmniej 3 lub 4 godziny, w niektórych towarzystwach dopiero powyżej 5 lub 6 godzin),

  • okazanie zaświadczenia o opóźnieniu samolotu wystawionego przez linie lotnicze,

  • zachowanie i okazanie faktur oraz rachunków za wydatki poniesione w czasie oczekiwania na lot (np. na zakup jedzenia i picia, artykułów kosmetycznych, wynajęcie noclegu czy transport z lotniska oraz na lotnisko), jeśli ubezpieczyciel wymaga dołączenia ich do wniosku o odszkodowanie.

Należy pamiętać, że nie ubezpieczyciele nie wypłacą odszkodowania, jeżeli do opóźnienia samolotu doszło z powodu strajków obsługi, zamieszek, stanów wojennych i nadzwyczajnych czy w przypadku lotów czarterowych.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego