Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Komunikacja
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
Nieruchomości
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
Podróż
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00
Życie, Zdrowie, NNW
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
GSM
Pracujemy:
pon. - pt.08:00 - 16:00
Zadzwoń22 270 00 00

Kiedy otrzymam pieniądze za opóźniony lot?

Warunkiem otrzymanie pieniędzy jest liczba godzin opóźnienia lotu. Tę ubezpieczyciele określają indywidualnie - od 4 do 6 godzin. W niektórych towarzystwach wystarczy tylko zgłosi fakt opóźnienia lotu oraz dostarczyć stosowne zaświadczenie z linii lotniczych, by otrzymać odszkodowanie.

Inni ubezpieczyciele wymagają dodatkowo przedstawienia rachunków bądź faktur. Powinny one dotyczyć zakupów w czasie oczekiwania na opóźniony lot - jedzenia, napojów, niezbędnych przedmiotów higienicznych, a także - jeśli linia lotnicza tego nie zapewnia - potwierdzenia opłat za nocleg i zakwaterowanie

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 2,29 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego