Największa w Polsce platforma sprzedaży ubezpieczeń online, rozszerza swoją działalność o współpracę z multiagentami. To strategiczny krok w kierunku rozwoju modelu omnichannel, który łączy nowoczesne narzędzia cyfrowe z siłą relacji i doświadczeniem agentów. Celem Rankomatu jest stworzenie nowej jakości obsługi klienta i wspieranie agentów w dynamicznym rozwoju ich biznesów.
– Chcemy połączyć to, co najlepsze w świecie online i offline. Technologia może wspierać doradców, a nie ich zastępować. Dlatego stawiamy na prawdziwe partnerstwo, oparte na transparentnych zasadach i wspólnym celu: zwiększaniu efektywności i skalowaniu działalności agentów – mówi Adam Moczydłowski, członek zarządu Rankomat.
Nowy model współpracy to szereg korzyści dla agentów:
- leady sprzedażowe oraz silne wsparcie marketingowe,
- gwarancja własności portfela klientów.
- dostęp do szerokiego wachlarza produktów majątkowych i życiowych,
- nowoczesny CRM oraz narzędzia wspierające sprzedaż i obsługę,
- przejrzysty system prowizyjny,
- pełna zgodność z przepisami,
- opieka doświadczonych dyrektorów regionalnych.
Agenci zachowują pełną niezależność, a jednocześnie mogą korzystać z rozpoznawalnej marki Rankomat, która zwiększa zaufanie klientów i widoczność lokalnych agencji. Co istotne, partnerstwo nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami dotyczącymi korzystania z brandu – to wybór agenta.
– Naszym celem jest oferowanie agentom narzędzi, które realnie wspierają ich rozwój – od leadów, przez zaawansowaną analitykę, aż po wiedzę z innych rynków europejskich. Dzięki temu mogą skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i utrzymywać przewagę nad lokalną konkurencją – podkreśla Robert Sokołowski, prezes Grupy Netrisk, właściciela Rankomat.pl.
Grupa Netrisk to lider insurtech w Europie Środkowo-Wschodniej, obecny m.in. na Węgrzech, w Czechach, Austrii i na Litwie. Dzięki wsparciu grupy Rankomat rozwija spójny ekosystem, w którym technologia, dane i relacje tworzą synergię.
Rankomat, znany wcześniej głównie jako porównywarka, przeszedł transformację w kierunku kompleksowej platformy sprzedaży. Inwestuje w algorytmy dopasowujące oferty, interfejsy użytkownika oraz narzędzia wspierające wybór najlepszych ubezpieczeń. Klienci zyskują nie tylko porównanie cen, ale też dostęp do rankingów jakości, opinii ekspertów i intuicyjny proces zakupu. Teraz będzie w stanie dotrzeć ze swoją ofertą do klientów przywiązanych do klasycznego modelu sprzedaży. Więcej na temat współpracy można znaleźć na stronie: www.rankomat.pl/agent.