Ostatni raz ceny OC na tak niskim poziomie były 6 lat temu. Jednak warunki gospodarcze oraz rynkowe, a także rekomendacje KNF sugerują, że wkrótce możemy spodziewać się ich wzrostu. Dlatego rankomat.pl, w nowym spocie TV, zachęca do porównywania cen i wyboru najkorzystniejszej dla siebie polisy, co w czasach kryzysu jest najskuteczniejszym sposobem na oszczędzanie. 


Choć średnia cena OC w porównaniu do tej z 2017 roku jest niższa o 39%, to rosnące koszty likwidacji szkód i perspektywa końca wojny cenowej między ubezpieczycielami mogą być zapowiedzią podwyżek. Podobną sytuację mogliśmy odnotować w 2015. Wówczas po 2 latach, wartość składki była wyższa o ponad 80%. Analizując dane z poziomu miast,
w niektórych z nich widać już pierwsze podwyżki:

- Naszą misją jest pomoc klientom w podejmowaniu najlepszych decyzji zakupowych. Dla wielu osób oznacza to maksymalną oszczędność pieniędzy. Dlatego w najnowszej kampanii podpowiadamy, że w przypadku OC, kluczem do tego jest porównanie w jasny sposób, ofert wielu towarzystw ubezpieczeniowych. W rankomat.pl można porównać oferty aż 18 z nich. Jest to szczególnie ważne w czasach, w których inflacja zmniejsza zasobność naszych portfeli. Jednak to nie wszystko, co mamy do zaoferowania. Z naszą pomocą klienci mogą łatwo dopasować polisę do swoich potrzeb, a do tego kupią ją online – szybko
i bezpiecznie. W każdej chwili mogą także, liczyć na wsparcie naszych doradców – komentuje Dawid Pożoga CMO rankomat.pl. 

Nowy spot już w TV 
Główną częścią nowej kampanii porównywarki są spoty telewizyjne. 30-sekundowy skupia się na benefitach płynących z korzystania z rankomat.pl. Spoty 15-sekudnowe będą pojawiać się w różnych wariantach i zostaną poświęcone poszczególnym elementom oferty porównywarki np. na assistance krótkoterminowym, RankoPomocy Prawnej czy niskiej cenie za polisę OC.
W sumie zaplanowano 6 spotów, a w każdym z nich zobaczymy Huberta Urbańskiego, ambasadora marki.

- W spotach pokazujemy, że dzięki rankomat.pl, znalezienie najlepszej oferty to tylko kilka kliknięć. Wybierając naszą multiporównywarkę można zapomnieć o stercie papierów, a nawet dacie końca polisy. Wszystkie dokumenty prześlemy drogą elektroniczną i przypomnimy o kończącym się ubezpieczeniu. Klienci cenią sobie działanie na przejrzystych zasadach oraz gdy marka działa w ich interesie. We wszystkich tych aspektach mogą oni liczyć na rankomat.pl, o czym opowiada nasza najnowsza kampania – mówi Michał Gołota Brand Manager rankomat.pl. 

Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo. Efekty kampanii można zobaczyć w TV, internecie oraz w social mediach marki. Pierwsze jej elementy zostały opublikowane 17.10. Spoty są dostępne także na kanale YT porównywarki.

Rankomat.pl jest pierwszą porównywarką ubezpieczeń komunikacyjnych na polskim rynku. Od startu działalności w 2008 r. zdobył i utrzymał pozycję lidera. W tym czasie z pomocą rankomat.pl już ponad 2 miliony klientów oszczędziło na zakupie polis. Aktualnie oferuje już 12 różnych porównywarek w tym ubezpieczeń, produktów finansowych oraz ofert GSM stając się największa multiporównywarką w Polsce.