Wakacje za pasem, a słońce, plaża i... niespodziewane wydatki medyczne to niestety codzienność wielu urlopowiczów. Jak wynika z najnowszego badania Rankomat.pl, co dziesiąty Polak doznał wypadku podczas letniego wyjazdu, a tylko połowa podróżnych cieszyła się w pełni bezproblemowym urlopem. Mimo to, aż 59% osób samodzielnie kupuje ubezpieczenie turystyczne. Dlatego Rankomat rusza z kampanią, która pokazuje, że dobrze dobrana polisa może uratować nie tylko wakacje, ale i domowy budżet.

- Nasi klienci cenią sobie sprawczość, wygodę i bezpieczeństwo, dlatego sięgają po naszą porównywarkę. Mamy jednak do zaoferowania znacznie więcej – ekspercką wiedzę i bogatą ofertę. Dlatego wspieramy ich w wyborze najlepiej dopasowanego ubezpieczenia turystycznego, aby mieli pewność, że nawet w przypadku niespodziewanego zdarzenia, nic nie zepsuje im wakacji. To właśnie chcemy przekazać naszą najnowszą kampanią – komentuje Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomat.pl.

W nowych spotach widzimy mężczyznę odpoczywającego na basenie, w trakcie egzotycznych wakacji - uśmiechniętego, choć ze złamaną nogą. Jak tłumaczy – miał lekki poślizg, ale nie stresuje go ta sytuacja, ponieważ wie, że w związku z tym, wróci specjalnym lotem. Taką super polisę sobie wybrał… z małą pomocą Rankomatu, który podpowiedział mu najlepszą ofertę m.in. z transportem medycznym do kraju.

- Wybór odpowiedniej polisy nie jest oczywisty. Wszystko zależy od destynacji i celu podróży, ponieważ koszty ewentualnej akcji ratunkowej lub koszty leczenia w razie wypadku mogą pogrążyć domowy budżet. Nie zawsze zadziała też EKUZ, a zakres ubezpieczenia z biura podróży może okazać się niewystarczający. Wówczas może nas spotkać ogromny rachunek za leczenie, czasami nawet na kilkaset tysięcy euro, a to nieprzyjemna pamiątka, którą sporo osób przywiozło z wakacji. Tymczasem dobra polisa zaczyna się już od 5 zł dziennie - to niewielki koszt, który zapewnia wielki spokój – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication w Rankomat.pl.

Kampania 360 wystartowała 13 czerwca w internecie (materiały wideo, kreacje performance, www), a także w mediach społecznościowych. W dalszej części, w telewizji zaprezentowane zostaną spoty reklamowe (30” i 15”). Wideo zrealizował dom produkcyjny Film Reaktor. Za opracowanie i wdrożenie nowej kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt oraz Departament Marketingu rankomat.pl. Zakupem mediów zajęła się agencja mediową Spark Foundry.

Pierwsze efekty kampanii można zobaczyć w najnowszym spocie reklamowym, który jest już dostępny w social mediach i internecie: LINK.