Masz polisę w Gefion? Nie wiesz co dalej z Twoim ubezpieczeniem?

Otworzyliśmy specjalną infolinię, pod którą możesz bezpłatnie skorzystać z porady jednego z naszych 200 agentów

#zostańwdomu
Nasi Klienci oceniają Gefion Insurance na
3,19
Zostaw opinię

Działalność biznesowa Gefion Insurance A/S została wstrzymana w marcu 2020 r. W związku z tym, produkty ubezpieczeniowe tej firmy nie będą wznawiane i sprzedawane.

Jeśli masz polisę OC w Gefion, która jeszcze obowiązuje, pamiętaj, że:
1. Dotychczasowe umowy ubezpieczenia oc pojazdu w Gefion nie przedłużą się automatycznie na kolejny rok.
2. Gefion od 25 marca 2020 r. nie może sprzedawać nowych polis OC.
3. Od 25 marca 2020 r. Gefion może jedynie zajmować się likwidacją szkód i wypłatą szkód wynikających z dotychczas zawartych umów ubezpieczeń OC.
4. Dotychczasowi klienci Gefion muszą kupić polisę OC u innego ubezpieczyciela po terminie jej wygaśnięcia.
5. Za brak ciągłości ubezpieczenia OC auta osobowego do 3 dni grozi kara do 1040 zł.

Szkodę komunikacyjną w Gefion Insurance można zgłosić za pośrednictwem formularza internetowego. Formularz zgłoszenia szkody jest krótki i intuicyjny. Składa się z trzech części, a w każdej z nich należy wpisać innego rodzaju informacje:

  • dane ubezpieczonego – imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu, numer polisy lub numer rejestracyjny pojazdu;
  • określenie typu zdarzenia – należy wybrać rodzaj szkody oraz wpisać numer polisy i numer rejestracyjny pojazdu sprawcy zdarzenia;
  • data, czas i miejsce zdarzenia, a także treść zgłoszenia;

Pod formularzem dostępna jest opcja załączenia dodatkowych dokumentów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problem ze zgłoszeniem szkody, możesz również skontaktować się z polskim przedstawicielem Gefion Insurance pod numerem telefonu: +48 22 390 88 40 lub +48 22 622 40 14