Rozsądek podpowiada, by przy poszukiwaniu stałej pracy omijać wszystkie oferty zatrudnienia w call center. Wiadomo: stres, presja na wyniki, po drugiej stronie słuchawki nieuprzejmi klienci… To dobre na przeczekanie albo dla studentów. Dlaczego więc w rankomat.pl pracują doradcy z kilkuletnim stażem? Bo to nie jest typowe call center.

W naszej firmie przygotowujemy Cię do pracy w zgranym i profesjonalnym zespole już od samego początku. Przekonasz się o tym już po pierwszej rozmowie z naszym rekruterem. Nie chcemy tworzyć sztywnych barier i budować niepotrzebnego dystansu. Ale uwaga - to, że jest już miło, nie oznacza że nieprofesjonalnie i byle jak. Podczas rozmowy możesz zapytać o wszystko, co dotyczy pracy w naszej firmie. Na końcu spotkaniu z usłyszysz „zadzwonimy do Pani/Pana” i nie będą to tylko puste słowa. Niezależnie od wyniku rekrutacji - otrzymasz od nas informację zwrotną.

Karolina Duźniak

Zrobimy z Ciebie profesjonalnego doradcę

Nie musisz obawiać się, że rzucimy Cię na głęboką wodę bez wcześniejszego przygotowania. Praca w Rankomat.pl poprzedzana jest solidnym, profesjonalnym, ale przy tym ciekawym i inspirującym szkoleniem. Wiemy, że teoria i wykłady szybko mogą się znudzić, ale podczas naszych zajęć nie zdrzemniesz się ani na moment. Scenki, warsztaty, omówienie trudnych sytuacji, pytania od uczestników i przydatne informacje nadadzą takiego tempa, że nie będziesz mógł się doczekać, kiedy samodzielnie zaczniesz pracować z klientami. Szkolenia trwają miesiąc, a wszyscy ich uczestnicy otrzymują wynagrodzenie za ten czas. Po ich pomyślnym zakończeniu otrzymasz licencję agenta ubezpieczeniowego.

Zapewnimy Ci pełne wsparcie od samego początku

Przeszedłeś szkolenie śpiewająco, zdałeś egzaminy i stałeś się dumnym posiadaczem licencji agenta ubezpieczeniowego. Z jednej strony rozpiera Cię duma, ale z drugiej stres przed pierwszą rozmową z klientem ściska Ci żołądek jak przed szkolnym sprawdzianem. Spokojnie! W Rankomat.pl stosujemy metodę małych kroków. Stopniowo wdrażamy Cię do pracy, abyś czuł się komfortowo i pewnie, a klient miał poczucie że rozmawia z profesjonalnym doradcą, a nie przypadkowym marketerem. W pierwszych dniach pracy będzie Cię wspierać osoba, która rozwieje wątpliwości, doradzi, podpowie i zmotywuje.

Marta Pieterwas

OC to nie garnki z konkursu. Obowiązkowy produkt i rzetelna baza klientów

W naszym call center nie sprzedajesz garnków, zegarków, skarpetek, bielizny czy prenumeraty albumów. Nie zapraszasz na spotkania po odbiór cennej nagrody, którą jest próbka najnowszego proszku do prania. Oferujesz obowiązkowy produkt, jakim jest ubezpieczenie samochodowe. Nie korzystasz z baz klientów, ale dzwonisz do osób, które same się do nas zgłosiły i zostawiły numer telefonu na naszej stronie. Są to ci, którzy faktycznie szukają ubezpieczenia OC na samochód i chętnie o tym porozmawiają z profesjonalistą. Masz więc możliwość rozmowy z klientami, którzy docenią Twoją pracę i nie odłożą słuchawki po dwóch pierwszych zdaniach. Dzięki temu również Twoje szanse na sprzedaż polisy rosną.

Atmosfera to nie pusty slogan

Tak, wiemy – słyszałeś to już wiele razy. Miła atmosfera i praca w perspektywicznym, otwartym zespole. Tymczasem na dzień dobry dostawałeś gigantyczną listę zadań i pięciominutową przerwę. U nas nie grozi Ci takie traktowanie. Przede wszystkim, nie jesteśmy korporacją. Zwracamy się do siebie po imieniu, stawiamy na otwartość i dobre relacje między pracownikami na każdym szczeblu. Organizujemy imprezy firmowe oraz spotkanie integracyjne, podczas których rozmawiamy nie tylko o ubezpieczeniach. Wspólnie bierzemy udział w zawodach sportowych, takich jak np. Bieg Fiata, czy Barbarian Race. Organizujemy również wyjścia w góry. W naszej firmie każdy ważny – zawsze możesz przyjść pogadać lub coś zaproponować. Słuchamy swoich pomysłów i staramy się, by osiem godzin każdego dnia upłynęło nam w naprawdę miłej i życzliwej atmosferze.

Wojtek Wizner

Stałe miejsce pracy to u nas norma

Pracujemy w nowoczesnym biurze, w centrum miasta. Posiadamy dobrze wyposażone zaplecze socjalne. W naszej kuchni na pewno nie zabraknie kawy, herbaty ani wody. Już pierwszego dnia pracy dostaniesz nie tylko umowę o pracę z jasno określonym systemem wynagrodzenia, ale i własne biurko oraz komputer. Nie musisz więc martwić się, że każdego dnia będziesz musiał zajmować inne stanowisko. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz wykonywać pracy w biurze, umożliwiamy pracę zdalną, z własnego domu.

Możesz też ubezpieczyć siebie i swoją drugą połówkę, korzystają z naszych firmowych zniżek. Pomożemy Ci także pozostać w dobrej w formie – dofinansowujemy OK System, honorowany w wielu siłowniach i klubach fitness.

Tomek

Nie stoisz w miejscu. Realna możliwość awansu

W rankomat.pl oferujemy szkolenia i ciągły rozwój. A doświadczenie i umiejętności zdobyte w naszej firmie przydadzą Ci się nie tylko  w pracy, ale i w życiu codziennym. Praca w call center nie musi oznaczać stagnacji. U nas masz możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych – to właśnie z nich wywodzi się cała nasza kadra kierownicza. Praca jako doradca klienta może więc i dla Ciebie być tylko etapem na drodze kariery w Rankomat.pl.

Doradca, czyli kto? Nasze wymagania

Pewnie zadajesz sobie pytanie - czy ja też mogę zostać doradcą w Rankomat.pl? Oczywiście, że tak! Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, obsługujesz komputer i lubisz codzienny kontakt z ludźmi. Niekoniecznie musisz umieć sprzedać lodówkę Eskimosowi, ale docenimy Twoje umiejętności w pracy z klientem, bezpośredniość, motywację oraz nastawienie na wynik. Musisz także mieć wykształcenie średnie oraz być osobą niekaraną.

Piotr

Jak aplikować do pracy w Rankomat.pl?

I jak, przekonaliśmy Cię, że nie jesteśmy takim zwykłym call center? Jeśli tak, to czekamy na Twoją aplikację! Wyślij CV na adres rekrutacja@rankomat.pl i czekaj na nasz kontakt. Może już niedługo sam się przekonasz, że praca w rankomat.pl może być ciekawym wyzwanie i dać Ci wiele satysfakcji :)