Wystarczy zapoznać się z Raportem Rzecznika Ubezpieczonych w sprawie skarg za III kwartały 2014 roku, aby zauważyć, że towarzystwo Gothaer nie należy do firm "idealnych". Liczba skarg, które na niego wpłynęły wynosi 212, z czego aż 148 odnosi się do ubezpieczeń komunikacyjnych.

Porównaj ceny OC/AC w 16 firmach »

Pokusiliśmy się jeszcze o dalszą analizę: stosunek ilości skarg do jego udziału w rynku (2,06%) to około 103 skargi. Tymczasem ogólna średnia skarg przypadających na jeden punkt procentowy udziału w rynku wynosi 75. A więc nie jest to korzystny wynik dla Gothaer.

Pamiętajmy jednak, że same "sztywne liczby" z raportu to nie wszystko. Wiemy przecież, że nie wszystkie skargi są rozpatrywane przez Rzecznika Ubezpieczonych na korzyść klientów towarzystwa ubezpieczeniowego. Niektóre z nich są po prostu bezpodstawne.

Bierzmy również pod uwagę duży plus towarzystwa Gothaer - rozbudowaną ofertę, skonstruowaną na miarę wszystkich potrzeb Ubezpieczonych. Dlatego uważamy, że Wasze opinie mogą lepiej zobrazować działalność towarzystwa Gothaer.

Prosimy, podzielcie się z nami swoimi spostrzeżeniami.

Nasi Klienci oceniają Gothaer na
2,25