Nasi Klienci oceniają AXA na
2,23
Zostaw opinię

Dobrowolne ubezpieczenie Assistance, dostępne jest w AXA Direct w kilku wariantach. Klient może więc dopasować polisę do indywidualnych potrzeb. 

15 października 2020 r. nowym właścicielem AXA w Polsce stała się UNIQA.

UNIQA to wiodąca marka ubezpieczeniowa w Austrii i jedna z największych grup ubezpieczeniowych, działająca w 18 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Obsługuje aż 10,5 mln klientów. Dzięki połączeniu firm klienci w Polsce otrzymują pełną paletę produktów ubezpieczeniowych, emerytalnych czy inwestycyjnych.

Integracja nie nakłada żadnych dodatkowych obowiązków na klientów. Dotychczasowe umowy ubezpieczenia pozostają aktywne i nie wymagają żadnych zmian.

Porównaj ceny ubezpieczenia OC z Assistance »

Podczas gdy AXA Assistance MINI zapewni nam naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia wyłącznie po wypadku, pozostałe warianty (Premium, Prestiż) umożliwią pomoc także po awarii pojazdu.

Propozycja pomocy na drodze od towarzystwa AXA Direct obejmuje dwa warianty Assistance na Polskę i Europę. Pomoc ubezpieczonym świadczona jest przez 24 godziny na dobę.

Zakres usług Assistance w AXA Direct może obejmować:

  • naprawę na miejscu zdarzenia,
  • holowanie pojazdu,
  • wymianę koła,
  • transport kierowcy i pasażerów,
  • pokrycie kosztów wynajmu samochodu zastępczego,
  • opłacenie noclegu,
  • opiekę medyczną oraz wiele dodatkowych świadczeń.

Poszczególne propozycje ubezpieczyciela różnią się ilością usług. Obarczone są także odrębnymi limitami kwotowymi na jedno zdarzenie oraz ograniczeniem odległości holowania od miejsca zdarzenia. Polecamy więc dokładną analizę OWU AXA Direct (Ogólnych Warunków Ubezpieczenia),gdzie znajdują się dokładne opisy wszystkich wariantów, wraz z wyszczególnieniem dostępnych świadczeń.