Zostaw opinię
Zgłoszenie szkody w towarzystwie AXA Direct jest bardzo proste. Należy jednak przygotować informacje, które będa potrzebne przedstawicielowi ubezpieczyciela.
15 października 2020 r. nowym właścicielem AXA w Polsce stała się UNIQA.
UNIQA to wiodąca marka ubezpieczeniowa w Austrii i jedna z największych grup ubezpieczeniowych, działająca w 18 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Obsługuje aż 10,5 mln klientów. Dzięki połączeniu firm klienci w Polsce otrzymują pełną paletę produktów ubezpieczeniowych, emerytalnych czy inwestycyjnych.
Integracja nie nakłada żadnych dodatkowych obowiązków na klientów. Dotychczasowe umowy ubezpieczenia pozostają aktywne i nie wymagają żadnych zmian.
UNIQA to wiodąca marka ubezpieczeniowa w Austrii i jedna z największych grup ubezpieczeniowych, działająca w 18 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Obsługuje aż 10,5 mln klientów. Dzięki połączeniu firm klienci w Polsce otrzymują pełną paletę produktów ubezpieczeniowych, emerytalnych czy inwestycyjnych.
Integracja nie nakłada żadnych dodatkowych obowiązków na klientów. Dotychczasowe umowy ubezpieczenia pozostają aktywne i nie wymagają żadnych zmian.
Porównaj ceny ubezpieczenia OC / AC »
Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia OC
Jeśli chcesz zgłosić szkodę z OC w towarzystwie AXA Direct musisz być przygotowany na podać pewnych informacji. Są to:
- pojazdu sprawcy (numer rejestracyjny, marka pojazdu),
- sprawcy (imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu),
- pojazdu poszkodowanego (numer rejestracyjny, marka pojazdu, numer VIN),
- osobowe poszkodowanego (imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL bądź REGON),
- kontaktowe poszkodowanego (numer telefonu, e-mail, adres korespondencyjny),
- adresowe jednostki policji, straży miejskiej, pogotowia, straży pożarnej (w przypadku, gdy doszło do interwencji),
- opis: okoliczności zdarzenia oraz uszkodzeń pojazdów uczestniczących w zdarzeniu,
- aktualne miejsce postoju poszkodowanych pojazdów,
- numer polisy OC sprawcy,
- datę i miejsce zdarzenia.
Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia AC
Podobne zasady dotyczą zgłoszenia szkody z polisy autocasco. Jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji, skontaktuj się z ubezpieczycielem i podaj następujące informacje:
- numeru polisy AC,
- danych kontaktowych (numer telefonu, e-mail, adres korespondencyjny),
- daty i miejsca zdarzenia,
- danych adresowych jednostki policji, straży miejskiej, pogotowia, straży pożarnej (w przypadku, gdy doszło do interwencji),
- opisu okoliczności zdarzenia, w wyniku którego doszło do uszkodzenia pojazdu,
- aktualnego miejsca postoju pojazdu.
Terminy likwidacji szkody w AXA Direct
AXA Direct likwiduje szkodę w ciągu 30 dni od daty jej zgłoszenia. Jeżeli nie ma możliwości zajęcia stanowiska w sprawie, poszkodowany otrzymuje pismo z wyjaśnieniem przyczyny braku decyzji i sposobie dalszego postępowania.