Nasi Klienci oceniają Aviva na
2,64
Zostaw opinię

Aviva pozwala swoim klientom na skorzystanie z kilku dróg zgłoszenia szkody. Dotyczy to zarówno zdarzeń objętych ochroną z polis na życie, jak i ubezpieczenia majątkowego. Najwygodniejszym i zarazem najszybszym sposobem na przekazanie wiadomości do ubezpieczyciela jest zgłoszenie online.

Posiadacze polis samochodowych mogą zgłosić i skorzystać z samolikwidacji szkód z AC komunikacyjnego za pośrednictwem serwisu Moja Aviva. Zgłoszenie szkody możliwe jest także online, na stronie https://www.aviva.pl/centrum-pomocy-dla-klienta/zgloszenie-szkody-lub-roszczenia/samochod/.

W tym celu wystarczy wypełnić formularz i odpowiedzieć na pytania niezbędne do rozpoczęcia procedury likwidacyjnej. Jest on bardzo łatwy w obsłudze, przejrzysty, a w dodatku umieszczone są na nim informacje, które pomagają wybrać właściwe opcje w razie jakichkolwiek wątpliwości.

Porównaj ceny ubezpieczeń samochodowych »

Podczas zgłaszania szkody możemy także skorzystać z pomocy konsultanta telefonicznego, który pomoże nam dopełnić wszystkich formalności, jak również odpowie na ewentualne pytania.

Konieczne będzie także przesłanie wymaganych dokumentów na odpowiedni adres mailowy lub pocztą.

Zgłoszenie szkody:

  • serwis MojaAviva
  • zgłoszenie online na stronie Avivy
  • kontakt z konsultantem na infolinii: +48 22 557 44 44. Infolinia jest czynna pon.-pt. 8:00-18:00.
  • zgłoszenie pocztą tradycyjną - wyślij dokumenty na adres: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA, Dział Likwidacji Szkód Komunikacyjnych, ul. Inflancka 4b 00-189 Warszawa