Nasi Klienci oceniają HDI na
4,04
Zostaw opinię

Zgłoszenie szkody, zarówno komunikacyjnej, jak i z tytułu innych polis, jest możliwe w HDI za pomocą formularza internetowego. Dostępny jest on na tej stronie i w łatwy oraz czytelny sposób informuje co należy posiadać, a także co trzeba wpisać, aby prawidłowo powiadomić o szkodzie.

Porównaj oferty ubezpieczenia »

Sam formularz zawiera wszelkie niezbędne opisy oraz możliwość załączenia zdjęć uszkodzeń, jeśli się takie posiada, aby przyspieszyć cały proces likwidacji szkody. Warto wiedzieć, że szkodę można zgłosić zarówno jeżeli jest się klientem HDI, a odszkodowanie ma zostać wypłacone z AC, jak i wtedy, gdy jest się osobą poszkodowaną, przez osobę posiadającą OC w HDI

Zgłoszenie szkody w HDI jest również możliwe za pomocą połączenia telefonicznego. Aby zamówić rozmowę z konsultantem firmy HDI należy wysłać wiadomość SMS o treści SZKODA na numer 661 001 581. Konsultant po kilku minutach oddzwoni do Państwa w celu zapoznania się ze szczegółami szkody.

Jeśli proces likwidacji szkody trwa zbyt długo lub jest dla Państwa zbyt skomplikowany, albo po prostu nie jesteście dotychczas zadowoleni ze swojego ubezpieczyciela to porównajcie ofertę z propozycją innych towarzystw.