Po tym jak TUiR "Warta" S.A przejęło HDI, zmienił się nieco system obsługi polis, ponieważ zarządza nim teraz towarzystwo "Warta". Po tym połączeniu, w kwestii skarg należałoby więc przede wszystkim zwrócić uwagę na wyniki właśnie Warty.

Porównaj ubezpieczenie OC / AC  »

Na drugie co do wielkości towarzystwo w Polsce, w III kwartale 2014 roku, wpłynęło aż 625 skarg, które dotyczyły ubezpieczeń komunikacyjnych. Było to zatem około 11% wszystkich zażaleń, jakie kierowali niezadowoleni z obsługi szkód kierowcy. Może to na początku wydawać się dużą liczbą, ale należy mieć na uwadze, że Warta jest drugim co do wielkości towarzystwem, a na jej działania spłynęło nieco ponad 10% skarg. W ogólnym rozrachunku, nie jest to więc duża liczba

Przed zakupem ubezpieczenia, warto sprawdzić co o danym towarzystwie sądzą osoby, które już korzystają z jego usług, a także te, które były klientami w przeszłości.

Zachęcamy do czytania komentarzy, a także pozostawienia swojej opinii na temat ubezpieczenia w HDI.

Nasi Klienci oceniają HDI na
3,79