Właściciel samochodu może otrzymać oferty OC od kilkunastu ubezpieczycieli, różniące się cenowo nawet o kilka tysięcy złotych. Dzięki naszej najnowszej reklamie dowiesz się, jak nie przepłacić i kupić możliwie najtańszą polisę.

Porównaj ceny OC i AC

Bez względu na wybrane towarzystwo, posiadacz samochodu otrzyma taki sam zakres ochrony OC. Jednak propozycje cenowe poszczególnych firm będą się od siebie różnić. Czasami różnice sięgają nawet kilku tysięcy złotych. Wynika to z indywidualnej oceny ryzyka ubezpieczeniowego, stosowanej przez poszczególnych ubezpieczycieli.

Najnowsza reklama rankomat.pl przypomina kierowcom, że polisa OC wcale nie musi być droga. Wystarczy sprawdzić oferty różnych firm ubezpieczeniowych i wybrać najtańszą.

Doświadczeni kierowcy też mogą przepłacić za OC

Kierowcy, którzy mogą pochwalić się nienaganną historią ubezpieczenia i wypracowali już maksymalne zniżki w OC, płacą z reguły najmniej za obowiązkową polisę. Jednak każda firma samodzielnie określa ryzyko związane z ubezpieczeniem ich samochodu i na tej podstawie kalkuluje cenę OC. Nawet doświadczony kierowca może więc przepłacić. Różnice w propozycjach poszczególnych firm często są nawet kilkukrotne.

Młodzi kierowcy zaoszczędzą z porównywarką OC nawet kilka tysięcy złotych

Znacznie więcej może przepłacić za polisę OC młoda osoba, która nie ukończyła jeszcze 24. roku życia. Z danych policji wynika, że dla grupy wiekowej 18-24 lat niezmiennie od lat notuje się najwyższy wskaźnik liczby wypadków na 10 tys. populacji. W 2017 roku młodzi kierowcy spowodowali 5 550 wypadków. Zginęło w nich 468 osób, a 7 272 zostało rannych. Nie bez powodu więc, towarzystwa ubezpieczeniowe surowiej oceniają młodych kierowców i proponują im droższe polisy OC niż przedstawicielom starszych grup wiekowych.

Porównanie ofert kilkunastu firm pozwoli jednak młodej osobie na znalezienie towarzystwa najbardziej jej przychylnego. Zakup polisy w najtańszej firmie oznacza niejednokrotnie oszczędności rzędu kilku tysięcy złotych.

Kim jest aktorka z reklamy rankomat.pl?

Do tego, że ubezpieczenie komunikacyjne rzeczywiście może być tańsze, przekonuje aktorka i prezenterka telewizyjna Anna Lucińska, znana zarówno z roli w rodzimych (np. “Malanowski i Partnerzy”, “Na dobre i na złe”),  jak i zagranicznych produkcjach („CSI – Kryminalne zagadki Las Vegas”, „America Got Talent”).

Ania Lucińska od kilku lat współpracuje z rankomat.pl i promuje porównywarkę ubezpieczeń OC i AC. Pierwszą reklamę z jej udziałem można było obejrzeć już w 2014 roku. Najnowszy spot reklamowy rankomat.pl emitowany jest od 5 listopada, głównie w stacjach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, TVN24, Biznes i Świat czy Polsat News.

Reklamę można również oglądać na YouTube.

Wyślij raport na maila
Proszę podać poprawny adres email
Dziękujemy za zainteresowanie

Zapraszamy do zapoznania się z raportem

Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie