Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Agentów.
Komunikacja
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
Nieruchomości
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
Zadzwoń22 463 80 50
Podróż
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
sob.9.00 - 15.00
Zadzwoń22 417 11 40
Życie
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 17:00
Zadzwoń71 736 75 55
Kontakt
Skorzystaj z pomocy naszego Agenta

Obsługa klienta

  1. Kupiłem polisę, ale nie otrzymałem dokumentów polisowych na adres mailowy.

    AXA:

    Jeśli nie otrzymałeś dokumentów na adres mailowy, możesz je pobrać logując się na swoim e-koncie na stronie www.axadirect.pl. Drugim rozwiązaniem jest kontakt z Towarzystwem. Wystarczy, że zgłosisz ten fakt Doradcy, a dokumenty zostaną wysłane ponownie na Twój adres mailowy. Możesz skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu: (+48) 22 599 9522 bądź wysłać wiadomość na adres mailowy serwis@axaubezpieczenia.pl. Godziny pracy Konsultantów: od poniedziałku do piątku 8:00-20:00

    Allianz:

    TU Allianz wysyła na adres mailowy dane do zalogowania na e-konto. W zależności od wybranego sposobu płatności, polisę należy opłacić poprzez link lub pobrać blankiet. Po zaksięgowaniu wpłaty, całoroczna polisa wraz z certyfikatem będzie dostępna do pobrania, również na indywidualnym e-koncie na stronie towarzystwa.

    Benefia:

    Po zawarciu ubezpiezpieczenia na adres mailowy wysyłana jest wiadomość z danymi do zalogowania na e-koncie TU Benefia. Po zalogowaniu, należy wejść w zakładkę "Moje wnioski", a następnie wybrać opcję “zapłać”. Pojawi się lista banków, z której wybieramy dogodną formę płaności (blankiet/przelew). Po zaksięgowaniu płatności, polisę będzie można pobrać z e-konta klikając w zakładkę "moje polisy", a następnie kliknąć w numer polisy.

    Proama, LINK4, Aviva, YCD, MTU:

    Jeśli nie otrzymałeś dokumentów polisowych od tych towarzystw, wystarczy że napiszesz do nas na adres serwis@rankomat.pl lub zadzwonisz na naszą infolinię (+48) 22 270 00 00. Po otrzymaniu informacji, niezwłocznie zlecimy do wysyłki niezbędne dokumenty.

    Możesz również skontaktować się z towarzystwem, w którym została zawarta polisa. Wystarczy, że zgłosisz ten fakt Doradcy, a dokumenty zostaną wysłane ponownie na Twój adres mailowy.

    Proama: doradcy@proama.pl, tel.: 815 815 815

    LINK4: bok@link4.pl, tel.: (22) 444 44 44 (dla obecnych Klientów) (22) 444 44 23 (dla nowych Klientów)

    Aviva: kontakt@aviva.pl, tel.: 801 26 26 26

    YCD: ycd@youcandrive.pl, tel.: 58 555 50 60

    MTU: kontakt@mtu.pl, tel.: 58 555 562 22

  2. Gdzie wysłać wypowiedzenie poprzedniej polisy?

    Wypowiedzenie poprzedniej polisy należy dostarczyć do Towarzystwa najpóźniej na jeden dzień przed startem ubezpieczenia. Możesz wysłać je listownie, faxem, mailem bądź kurierem. W przypadku wysyłki pocztą tradycyjną za datę złożenia dokumentu uważa się datę ze stempla pocztowego, więc nie musisz martwić się, że list dojdzie za późno. Jeśli decydujesz się na wysyłkę elektroniczną, należy zrobić skan dokumentu i przesłać w załączniku wraz z własnoręcznym podpisem.

    Dane adresowe, pod które należy wysłać wypowiedzenie znajdziesz tutaj.

  3. Kupiłem polisę, ale chcę z niej zrezygnować.

    Jeśli kupiłeś polisę przez internet lub telefon, możesz z niej zrezygnować do 30 dni od momentu jej zawarcia. W tym celu konieczne jest wysłanie pisemnego odstąpienia od umowy zawartej na odległość na adres Towarzystwa. Pamiętaj, że dokument musi zawierać Twój własnoręczny podpis. Gotowy dokument możesz także przesłać na nasz adres mailowy serwis@rankomat.pl, a my załatwimy formalności z TU.

  4. Czekam na kontakt z towarzystwa, ale jeszcze nie zadzwonili.

    Jeżeli kontakt nie nastąpił w ustalonym terminie, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem (+48) 22 70 00 00 lub mailowo na adres serwis@rankomat.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby Towarzystwo odezwało się do Ciebie jak najszybciej.

  5. Zauważyłem błąd na wystawionej polisie.

    Jeżeli z jakiegoś powodu na dokumenty polisowe wkradł się błąd, skontaktuj się z nami w tej sprawie. Bardzo pomocne będzie przesłanie skanu dowodu rejestracyjnego na nasz adres mailowy serwis@rankomat.pl wraz z informacją, gdzie pojawił się błąd. Skontaktujemy się z Tobą i zajmiemy się korektą polisy.

  6. Potrzebuję pomocy w wyliczeniu ubezpieczenia lub zakupie polisy.

    Z przyjemnością pomożemy. Zadzwoń do nas pod numer (+48) 22 270 00 00 lub wyślij wiadomość e-mail na adres serwis@rankomat.pl. Oddzwoni do Ciebie nasz Doradca, który szybko sprawdzi oferty i pomoże w wyborze najlepszej propozycji.

  7. Chciałbym otrzymać dokumenty polisowe na adres korespondencyjny.

    Jeżeli wolisz otrzymać dokumenty pocztą tradycyjną, poinformuj o tym naszego Doradcę podczas zawierania umowy ubezpieczenia lub skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc na naszą infolinię (+48) 22 270 00 00. Potrzebę tę możesz zgłosić także mailowo, wysyłając wiadomość na adres serwis@rankomat.pl. Pamiętaj, że wysyłka listowna trwa dłużej, więc jeśli Twoja polisa startuje w najbliższym czasie, warto wydrukować dokumenty które przyszły na adres mailowy.

  8. Chciałbym ubezpieczyć skuter, motor, ciągnik itp.

    Towarzystwa ubezpieczeniowe, z którymi współpracujemy, prezentują za naszym pośrednictwem oferty dla samochodów osobowych i ciężarowych do 3,5 t. Jeśli szukasz ubezpieczenia dla innego rodzaju pojazdu, polecamy kontakt bezpośrednio z towarzystwami.

  9. Nie mogę znaleźć swojego samochodu na Waszym formularzu.

    Towarzystwa ubezpieczeniowe, z którymi współpracujemy, prezentują za naszym pośrednictwem oferty dla samochodów osobowych i ciężarowych do 3,5 t do 30 lat. Jeśli Twój samochód nie spełnia któregoś z tych warunków, nie będziemy w stanie przedstawić oferty. Polecamy kontakt bezpośrednio z towarzystwami.

    Jeśli jednak Twój samochód spełnia wszystkie te warunki, zadzwoń do nas na numer (+48) 22 270 00 00 lub wyślij wiadomość e-mail na adres serwis@rankomat.pl. Postaramy się dopasować odpowiednią wersję samochodu i pomóc Ci w znalezieniu najlepszej oferty.

  10. Szukam ubezpieczenia dla floty samochodów.

    Oferty ubezpieczenia dla samochodów flotowych można negocjować, dlatego też tego typu propozycje są indywidualnie przygotowywane przez Towarzystwa. Ponieważ my nie będziemy mogli przedstawić swojej propozycji, polecamy bezpośredni kontakt z ubezpieczycielami.

  11. Kupiłem polisę OC, ale chcę dokupić jeszcze NNW, Assistance, itp.

    Z przyjemnością pomożemy. Zadzwoń do nas na numer (+48) 22 270 00 00 lub wyślij wiadomość e-mail na adres serwis@rankomat.pl. Pomożemy w dokupieniu interesujących Cię dodatków.

  12. Potrzebuję Zieloną Kartę.

    Jeśli wyjeżdżasz i potrzebujesz Zielonej Karty, skontaktuj się z Towarzystwem w którym zawarta jest Twoja polisa. Ponieważ jest to druk ścisłego zarachowania, Towarzystwa zawsze proszą o kontakt w sprawie wydania Zielonej Karty. Pamiętaj, że dokument możesz również wykupić na granicy.

  13. Nie mam ważnej polisy OC, czy coś mi grozi?

    Jeżeli Twój samochód jest zarejestrowany, a nie posiadasz ważnej polisy OC, musisz wykupić ją jak najszybciej. Każdy dzień bez ważnego ubezpieczenia to podwójne ryzyko. Przerwa w ubezpieczeniu może skutkować karą z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Ponadto, jeśli będziesz sprawcą szkody, odpowiedzialność za wypłatę odszkodowania będzie po Twojej stronie, ponieważ nie jesteś chroniony przez żadne Towarzystwo.

  14. Sprzedaję samochód, jakie formalności muszę załatwić?

    Jeśli sprzedajesz swój samochód, w pierwszej kolejności należy spisać umowę kupna/sprzedaży, a następnie przekazać nowemu właścicielowi dowód rejestracyjny polisę OC. Następnym krokiem będzie poinformowanie ubezpieczyciela o zmianie właściciela samochodu i przekazaniu polisy, masz na to 14 dni. Uchroni Cię to przed windykacją za np. II ratę ubezpieczenia lub wznowieniem polisy.

    Pamiętaj również, aby w ciągu 30 dni od daty sporządzenia umowy poinformować Wydział Komunikacji o sprzedaży samochodu. Należy to zrobić na piśmie – druk będzie dostępny w urzędzie lub do pobrania ze strony internetowej. Do zawiadomienia o zbyciu pojazdu należy dołączyć (do wglądu) oryginał umowy kupna-sprzedaży. Wymagane jest także potwierdzenie tożsamości, np. okazanie dowodu osobistego lub paszportu.

  15. Kupiłem samochód, jakie formalności muszę załatwić?

    Jeśli kupiłeś samochód, formalności po Twojej stronie ograniczają się do przerejestrowania samochodu. Masz na to 30 dni od momentu sporządzenia umowy kupna/sprzedaży.

    W związku z tym, że sprzedający samochód powinien przekazać Ci ważną polisę OC, to do Ciebie należy decyzja czy chcesz z niej korzystać. Jeśli zdecydujesz się zawrzeć nowe ubezpieczenie, zgłoś taką informację do Towarzystwa w którym zawarta została polisa po zbywcy. Dzięki temu poprzedni właściciel będzie mógł otrzymać zwrot za niewykorzystany okres ubezpieczenia.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami
logo innowacyjna gospodarka
RANKOMAT.PL SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie przy ul. Leszno 14 informuje o realizacji projektu "Wdrożenie platformy B2B optymalizującej procesy agencyjne" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2013 - 2015
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego