Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Doradców.
Komunikacja
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
Nieruchomości
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
Podróż
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 19:00
Zadzwoń22 270 00 00
Życie, Zdrowie, NNW
Pracujemy:
pon. - pt.09:00 - 20:00
Zadzwoń22 270 00 00
GSM
Pracujemy:
pon. - pt.08:00 - 16:00
Zadzwoń22 270 00 00

Mój bagaż nie dotarł do miejsca docelowego. Co zapewni mi ubezpieczyciel?

W takiej sytuacji ubezpieczyciel zagwarantuje zwrot kosztów poniesionych na zakup przedmiotów pierwszej potrzeby, które są niezbędne podczas oczekiwania na przesłanie bagażu. I tak, ubezpieczyciel pokryje wydatki przeznaczone na zakup odzieży oraz przyborów toaletowych do kwoty ustalonej w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Każde towarzystwo indywidualnie określa, jaka jest maksymalna suma, do której zwróci koszty. W przypadku zagubienia bagażu przez linii lotniczne ważny jest także czas oczekiwania na dotarcie rzeczy osobistych. Ubezpieczyciel zwraca  gotówkę za poniesione wydatki tylko wtedy, gdy opóźnienie będzie dłuższe niż określona liczba godzin (zwykle od minimum 3, 4 lub 6 godzin, w zależności od warunków danej firmy).

Zagubienie walizek/toreb należy zgłosić do centrum alarmowego/informacyjnego towarzystwa. Konieczne jest także zachowanie wszystkich rachunków i faktur, a także dokumentacji z linii lotniczych dotyczącej opóźnienia bagażu. Dokumenty te należy wykazać przy składaniu wniosku o zwrot poniesionych kosztów.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 2,29 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
UBEZPIECZENIA RANKOMAT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego