Na tej stronie możesz zapoznać się z:


1) Regulamin wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną  na zlecenie Rankomat 

Spis treści:

§1 Postanowienia ogólne

§2 Przedmiot Regulaminu

§3 Definicje

§4 Zasady współpracy

§5 Prawa i obowiązki Rankomat

§6 Oświadczenia Wydawcy

§7 Prawa i obowiązki Wydawcy

§8 Wynagrodzenie Wydawcy

§9 Postanowienia końcowe


2) Terms and conditions of  sending commercial information via electronic means ordered by Rankomat applicable for entities with a seat outside of Poland

Table of Contents:

§1 General provisions

§2 Object of the Terms and Conditions

§3 Definitions

§4 Principles of cooperation

§5 Rights and obligations of Rankomat

§6 Representations of the Publisher

§7 Rights and obligations of the Publisher

§8 The Publisher’s remuneration

§9 Final provisions


1) REGULAMIN WYSYŁKI INFORMACJI HANDLOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA ZLECENIE RANKOMAT


§1 Postanowienia ogólne


1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną na zlecenie Rankomat.


2. Podmiotem zlecającym Wysyłkę jest Rankomat.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej: Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy za numerem 0000877277; NIP: 527-27-51-881; REGON: 363096183, adres korespondencyjny: ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków, adres e-mail: bok@ebroker.pl, zwana w dalszej części regulaminu ”Rankomat”.


3. Regulamin stanowi integralną część Zlecenia realizacji Kampanii Reklamowej („Zlecenia”). Wydawca, podpisując Zlecenie, akceptuje warunki Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.


4. Rankomat i Wydawca w niniejszym Regulaminie zwani są łącznie „Stronami”.


§2 Przedmiot Regulaminu


Przedmiotem Regulaminu są zasady współpracy między Rankomat a Wydawcą, dotyczące  Wysyłki realizowanej przez Wydawcę oraz reguły wynagradzania Wydawcy z tego tytułu.


§3 Definicje


1. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


2. UŚUDE - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn.zm.)


3. Wysyłka – wiadomość elektroniczna, która automatycznie wysyłana jest przez Wydawcę do szerokiej grupy zdefiniowanych wcześniej odbiorców, którzy uprzednio wyrazili Wydawcy odpowiednie zgody. Treść wiadomości, jej wygląd oraz tytuł ustalana jest przez Rankomat i nie może zostać zmieniona bez jej zgody.


4. Baza mailingowa – baza danych osobowych, do których wyłączne prawo pobierania danych w nich zawartych i wtórnego ich wykorzystywania w całości lub w istotnej części, co do jakości lub ilości, przysługuje Wydawcy lub podmiotowi trzeciemu, który jest
administratorem tych danych w rozumieniu art. 4 pkt. 7 RODO. Wydawca ponosi  odpowiedzialność za działania lub zaniechania podmiotu trzeciego, któremu zleca realizację Wysyłki jak za własne działania lub zaniechania.


5. Wiadomość Testowa – wiadomość elektroniczna, której treść, wygląd oraz tytuł pokrywa się z treścią, wyglądem oraz tytułem planowanej Wysyłki każdorazowo wysyłana przez Wydawcę do Rankomat przed realizacją Wysyłki w celu akceptacji.


6. Materiały - materiały reklamowe oraz treści planowanej wiadomości przekazane Wydawcy przez Rankomat w celu realizacji Wysyłki.


§4 Zasady współpracy


1. W celu prawidłowego realizacji Wysyłki, Wydawca po otrzymaniu od Rankomat Materiałów, wysyła do Rankomat na wskazane adresy e-mail (tzw. adresy testowe) Wiadomość Testową.


2. Rankomat, po otrzymaniu Wiadomości Testowej, informuje drogą mailową Wydawcę o zaakceptowaniu Wiadomości Testowej albo o konieczności wprowadzenia zmian w Wiadomości Testowej.


3. Po otrzymaniu informacji od Rankomat o akceptacji Wiadomości Testowej, Wydawca realizuje Wysyłkę z zastrzeżeniem ustępu poniżej.

4. Wydawca realizuje Wysyłkę o takiej treści, wyglądzie i tytule, jak zaakceptowana przez Rankomat Wiadomość Testowa.


5. Wydawca zapewnia, że odbiorcy Wysyłki będą mieli zapewnioną możliwość prostego i szybkiego zgłoszenia Wydawcy żądania rezygnacji z otrzymywania od niego wiadomości zawierających informacje handlowe za pośrednictwem linków umieszczonych w wysyłanych wiadomościach.


6. Wydawca zapewnia, że każdy z odbiorców Wysyłki otrzyma za pośrednictwem stopki informację, kto jest nadawcą Wysyłki  wraz z danymi kontaktowymi (Wydawca) oraz informację, na czyje zlecenie została ona zrealizowana (Rankomat). 


§5 Prawa i obowiązki Rankomat


1. Rankomat oświadcza i gwarantuje Wydawcy, że posiada niezbędne zasoby i środki techniczne pozwalające na współpracę zgodnie z Regulaminem.


2. Rankomat zobowiązuje się do zachowania najwyższej staranności w procesie zliczania statystyk Wysyłki.


3. Rankomat będzie udostępniać Wydawcy Materiały niezbędne do realizacji Wysyłki zgodnie z  Regulaminem.


§6 Oświadczenia Wydawcy


1. Wydawca oświadcza i gwarantuje, że posiada niezbędne zasoby i środki techniczne umożliwiające współpracę zgodnie z Regulaminem.


2. Wydawca oświadcza, że przysługują mu wszelkie prawa do użytkowania Baz mailingowych oraz prezentacji w ich obrębie Reklamy.

3. Wydawca oświadcza, iż Bazy mailingowe, z których korzysta w celu realizacji Wysyłki powstały oraz są prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z RODO oraz z UŚUDE. Wydawca oświadcza także, że posiada oświadczenia osób fizycznych, których dane znajdują się w Bazie mailingowej, iż wyrażają one zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z UŚUDE, a zgody te są ważne i nie zostały cofnięte. Wydawca oświadcza ponadto, iż posiada odpowiednią podstawę prawną, zgodnie z art. 6 ust.1 RODO, do przetwarzania danych odbiorców Wysyłki w celach marketingowych podmiotów współpracujących, takich jak Rankomat.


3. Wydawca oświadcza, iż wszelkie podane przez niego dane dotyczące jego osoby są zgodne z prawdą oraz ze stanem faktycznym.


§7 Prawa i obowiązki Wydawcy


1. Wydawca przed realizacją Wysyłki zobowiązany jest szczegółowo uzgodnić jej warunki z przedstawicielami Rankomat. Ustalenia dotyczą w szczególności daty, treści, testu poprawności technicznej mailingu, sposobu rozliczenia.


2. Wydawca nie ma prawa ingerować w treść Materiałów, przekazaną mu przez Rankomat w celu realizacji Wysyłki.


3. Wydawca ma prawo wykorzystać Materiały, o których mowa w ust. powyżej wyłącznie w celu realizacji Wysyłki na zlecenie Rankomat.


4. Wydawca zobowiązuje się nie podejmować działań niezgodnych z założeniami Regulaminu, których celem jest sztuczne zawyżanie kwoty wynagrodzenia należnego Wydawcy. Przede wszystkim zabrania się wykorzystywania kontaktów do znajomych i bliskich, bądź namawianie ich do działań, które z założenia nie będą nastawione na skorzystanie z oferty zamieszczonej w Wysyłce.


5. Wydawcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.


6. Wydawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji, jakie uzyskał od Rankomat lub podmiotów z nim współpracujących w związku ze współpracą z Rankomat przez cały okres jej obowiązywania, jak również w okresie 12 miesięcy po jej
ustaniu.


7. W przypadku stwierdzenia naruszania przez Wydawcę postanowień §4 oraz §7 ust.1-6, w szczególności w przypadku realizacji Wysyłki przez Wydawcę bez konsultacji i akceptacji ze strony Rankomat lub wbrew dokonanym uzgodnieniom, Rankomat ma prawo podjąć adekwatne kroki, w szczególności nie przyznać wynagrodzenia Wydawcy albo zakwestionować jego wysokość, żądać zaprzestania działań niezgodnych z Regulaminem, naprawienia szkody lub ewentualnego zadośćuczynienia.


§8 Wynagrodzenie Wydawcy


1. Reguły obliczania wynagrodzenia należnego Wydawcy za realizację Wysyłki zostaną przekazane Wydawcy drogą mailową lub określone w odrębnym Zleceniu. Ustalenia mailowe pomiędzy Rankomat a Rankomat są wiążące dla obydwu Stron.


2. W terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie Wydawca otrzyma od Rankomat drogą elektroniczną informację o wysokości wynagrodzenia należnego za dany miesiąc w specjalnej nocie rozliczeniowej.


3. Na podstawie noty rozliczeniowej, Wydawca na koniec każdego okresu rozliczeniowego wystawia i dostarcza Rankomat fakturę zgodnie z właściwymi przepisami prawa podatkowego.


4. Rankomat wypłaca wynagrodzenie należne Wydawcy z tytułu realizacji Wysyłki zgodnie z Regulaminem oraz ustaleniami mailowymi lub odrębnym Zleceniem na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.


5. Wynagrodzenie wypłacane jest przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wydawcę na fakturze.


§9 Postanowienia końcowe


Wszelkie spory Strony zobowiązują się rozwiązywać polubownie, działając w dobrej wierze i w poszanowaniu słusznego interesu drugiej Strony, a w przypadku niemożności rozwiązania sporu w sposób polubowny, sądem właściwym będzie sąd powszechny właściwy według przepisów polskiego prawa.

2) TERMS AND CONDITIONS OF SENDING COMMERCIAL INFORMATION VIA ELECTRONIC MEANS ORDERED BY RANKOMAT APPLICABLE FOR ENTITIES WITH A SEAT OUTSIDE OF POLAND


§1 General provisions


1. The present Terms and conditions specify the principles and terms of sending commercial information via electronic means ordered by Rankomat applicable for entities with a seat outside of Poland.


2. The entity ordering the sending commercial information via electronic means  is Rankomat.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (former: Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa) with its registered office in Warsaw, ul. Wolska 88, 01-141 Warsaw, entered in the register of entrepreneurs kept by the District Court for the capital city of Warsaw, XIII Commercial Division, under the National Court Register No. (KRS) 0000877277; Tax Identification No. (NIP) 527-27-51-881, Statistical Identification No. (REGON) 363096183, correspondence address: ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków, e-mail address: bok@ebroker.pl, hereinafter referred to as Rankomat.


3. The Terms and Conditions constitute an integral part of the Order of Implementation of the Advertising Campaign ("Order"). By signing the Order, the Publisher accepts the Terms and Conditions and undertakes to comply with them.


4. Hereinafter, Rankomat and the Publisher shall be jointly referred to as the “Parties”.


§2 Object of the Terms and Conditions


The present Terms and Conditions regulate the principles of cooperation between Rankomat and the Publisher related to the sending of commercial information via electronic means by the Publisher, as well as the rules of granting remuneration to the Publisher for such activities.


§3 Definitions


1. GDPR - Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (general regulation on data protection).


2. Dispatch – an electronic message sent automatically by the Publisher to a large number of pre-defined recipients, who have previously given the relevant consents to the Publisher. The content, design and title of the message is determined by Rankomat and it may not be changed without their consent. 


3. E-mail Database – database of personal data to which the exclusive right to download data contained therein and their secondary use in whole or in a substantial part, as to the quality or quantity, are entitled to the Publisher or to a third party who is the administrator of these data within the meaning of art. 4 (7) GDPR. The Publisher is responsible for acts or omissions of the third party to whom he subcontracts the implementation of the Dispatch as for his own actions or omissions.


4. Test Message – an electronic message whose content, design and title corresponds to the content, design and title of the planned Dispatch, each time sent by the Publisher to Rankomat for acceptance before sending Dispatch.


5. Materials – advertising materials and the content of the planned message provided to the Publisher by Rankomat for the purposes of sending Dispatch.


§4 Principles of cooperation


1. In order to perform the Dispatch properly, upon the receipt of Materials from Rankomat, the Publisher sends a Test Message to Rankomat, to the e-mail addresses (test addresses) specified by Rankomat.


2. Upon the receipt of the Test Message, Rankomat informs the Publisher by e-mail of the acceptance of the Test Message or the need to make changes in the Test Message.


3. Upon the receipt of information from Rankomat confirming the acceptance of the Test Message, the Publisher sends the Dispatch subject to the section hereinbelow.


4. The content, design and title of the Dispatch sent by the Publisher shall be the same as the content, design and title of the Test Message accepted by Rankomat.


5. The Publisher ensures that the recipients of the Dispatch will be provided with the possibility of simple and quick  reporting to the Publisher a request to opt out of receiving commercial information from the Publisher via links placed in the messages sent. 


6. The Publisher ensures that every recipient of the Dispatch will be provided with the information who is the sender of the Dispatch with contact details (the Publisher) and the information by whom it was ordered. 


§5 Rights and obligations of Rankomat


1. Rankomat warrants and represents to the Publisher that they have the necessary
resources and technical means that enable cooperation in accordance with the Terms and Conditions.


2. Rankomat undertakes to calculate the statistics of the Dispatch with the utmost care and diligence.


3. Rankomat shall provide the Publisher with Materials which are necessary for the Dispatch in accordance with the Terms and Conditions.


§6 Representations of the Publisher


1. The Publisher warrants and represents to Rankomat that they have the necessary resources and technical means that enable cooperation in accordance with the Terms and Conditions.


2. The Publisher warrants and represents that they have all rights to use the E-mail Databases as well as to present commercial information to the members of such E-mail Databases.


3. The Publisher declares that E-mail Databases, which they use for the purposes of the Dispatch, have been created and are maintained in accordance with applicable law, in particular in accordance with the GDPR and other applicable laws. The Publisher also declares that they have the statements of natural persons whose data are contained in the E-mail Database that they consent to the receive commercial information via electronic means from the Publisher  and these consents are valid and have not been revoked. The Publisher also represents that they have an appropriate legal basis, in accordance with art. 6 (1) GDPR, for processing the data of the Dispatch recipients for marketing purposes of cooperating entities, such as Rankomat.


4. The Published warrants and represents that any and all data related to the Publisher that has been submitted by the Publisher is true and accurate.


§7 Rights and obligations of the Publisher


1. Before the Dispatch, the Publisher shall agree on the detailed terms  with the representatives of Rankomat. This pertains, in particular, to the date of Dispatch, the content, the test of technical correctness, as well as
the manner of remuneration.


2. The Publisher shall not interfere in the content of Materials provided by Rankomat for the purposes of the Dispatch.


3. The Publisher may use the Materials referred to hereinabove only for the purposes of the Dispatch at the order of Rankomat.


4. The Publisher undertakes not to perform any actions that contravene the principles hereof in order to overestimate the amount of remuneration payable to the Publisher. In particular, the Publisher may not use contacts to their acquaintances and close ones or encourage them to take actions that, in principle, will not be oriented at taking the offer presented in the Dispatch.


5. The Publisher may not provide any unlawful content.


6. The Publisher undertakes to keep confidential any and all information received from Rankomat or entities that cooperate with them in relation to the cooperation with the Rankomat. The confidentiality obligation shall be in force throughout the period of cooperation with Rankomat as well as 12 months upon the termination thereof.


7. In the event of the Publisher's violation of the provisions of §4 and §7 sections 1-6, in particular in the case of sending the Dispatch by the Publisher without consultation and acceptance by the Rankomat or against made arrangements, the Rankomat has the right to take adequate steps, in particular not award the Publisher's remuneration or challenge its amount, demand discontinuation of actions inconsistent with the Terms and conditions, repairing the damage or possible redress.


§8 The Publisher’s remuneration


1. The principles of calculating the Publisher's remuneration for the given Dispatch shall be submitted to the Publisher via e-mail or specified in a separate Order. The e-mail arrangements between Rankomat are binding to both Parties.


2. By the 15th day of the month following the month to which the settlement pertains, Rankomat shall send an e-mail to the Publisher specifying the amount of the remuneration due for a given month in a special settlement note.


3. Based on the information from section 2 hereinabove, at the end of each settlement period, the Publisher issues and submits an invoice to the representatives of Rankomat in accordance with the relevant provisions of the taxation law.


4. Rankomat shall pay the remuneration payable to the Publisher for the Dispatch in accordance with the Terms and Conditions and arrangements specified by e-mail or in a separate Order, on the basis of the properly issued invoice.


5. The remuneration shall be paid by a transfer to the bank account specified by the Publisher on the invoice.


§9 Final provisions


1. The present Terms and conditions are subject to Polish law and Polish jurisdiction. 


2. The Parties shall resolve all disputes amicably, acting in good faith and with respect for the
legitimate interest of the other Party. In the event that it is impossible to resolve the dispute
amicably, it shall be referred to the common court od Poland.