Zgodnie z prawem Towarzystwo Generali likwiduje szkodę maksymalnie w ciągu 30 dni od daty jej zgłoszenia. Warunkiem dotrzymania terminu jest dostarczenie wszystkich dokumentów zarówno ze strony sprawcy jaki i poszkodowanego.
Porównaj ceny ubezpieczenia OC »
Zgłoszenie szkody w Generali możemy przeprowadzić telefonicznie, dzwoniąc na infolinię pod numer 913 913 913 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-18). Na stronie internetowej towarzystwa Generali znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące zgłoszenia szkody, w zależności od jej rodzaju.
Dodatkowe dokumenty i formularze niezbędne do załatwienia sprawy (dostępne na stronie towarzystwa) można wysłać w formie elektronicznej, na adres szkody@generali.pl.
Dokumenty potrzebne podczas telefonicznego zgłoszenia szkody komunikacyjnej:
- polisa OC/ polisa AC,
- prawo jazdy,
- dowód osobisty,
- umowa kupna-sprzedaży pojazdu lub dowód rejestracyjny,
- dokumenty potwierdzające roszczenie (np. oświadczenie sprawcy, protokół Policji).
Likwidator szkody może poprosić o przedstawienie innych dokumentów.
Terminy likwidacji szkody komunikacyjnej w Generali
Zgodnie z prawem Towarzystwo Generali likwiduje szkodę maksymalnie w ciągu 30 dni od daty jej zgłoszenia. Warunkiem dotrzymania terminu jest dostarczenie wszystkich dokumentów zarówno ze strony sprawcy jaki i poszkodowanego. Szkody zagraniczne likwiduje się w 90 dni, 30 dni - roszczenia osobowe w kwestii uznania kwoty bezspornej.