Nasi Klienci oceniają Generali na
4,33
Zostaw opinię

Zgodnie z prawem Towarzystwo Generali likwiduje szkodę maksymalnie w ciągu 30 dni od daty jej zgłoszenia. Warunkiem dotrzymania terminu jest dostarczenie wszystkich dokumentów zarówno ze strony sprawcy jaki i poszkodowanego.


Porównaj ceny ubezpieczenia OC »
 

Zgłoszenie szkody w Generali możemy przeprowadzić telefonicznie, dzwoniąc na infolinię pod numer 913 913 913 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-18). Na stronie internetowej towarzystwa Generali znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące zgłoszenia szkody, w zależności od jej rodzaju.

Dodatkowe dokumenty i formularze niezbędne do załatwienia sprawy (dostępne na stronie towarzystwa) można wysłać w formie elektronicznej, na adres szkody@generali.pl.

Dokumenty potrzebne podczas telefonicznego zgłoszenia szkody komunikacyjnej:

  • polisa OC/ polisa AC,
  • prawo jazdy,
  • dowód osobisty,
  • umowa kupna-sprzedaży pojazdu lub dowód rejestracyjny,
  • dokumenty potwierdzające roszczenie (np. oświadczenie sprawcy, protokół Policji).

Likwidator szkody może poprosić o przedstawienie innych dokumentów.

Terminy likwidacji szkody komunikacyjnej w Generali

Zgodnie z prawem Towarzystwo Generali likwiduje szkodę maksymalnie w ciągu 30 dni od daty jej zgłoszenia. Warunkiem dotrzymania terminu jest dostarczenie wszystkich dokumentów zarówno ze strony sprawcy jaki i poszkodowanego. Szkody zagraniczne likwiduje się w 90 dni, 30 dni - roszczenia osobowe w kwestii uznania kwoty bezspornej.