Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.
logo Generali
  • Zgłoszenie szkody w Generali możemy przeprowadzić telefonicznie, dzwoniąc na infolinię pod numer 913 913 913 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, w sobotę w godz. 9-17)

  • Na stronie internetowej towarzystwa Generali znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące zgłoszenia szkody, w zależności od jej rodzaju.

    Dodatkowe dokumenty i formularze niezbędne do załatwienia sprawy (dostępne na stronie towarzystwa) można wysłać w formie elektronicznej, na adres szkody@generali.pl.

Porównaj ceny ubezpieczenia OC w 16 firmach »


Dokumenty przydatne podczas telefonicznego zgłoszenia szkody komunikacyjnej:
- polisa OC/ polisa AC,
- prawo jazdy,
- dowód osobisty,
- umowa kupna-sprzedaży pojazdu lub dowód rejestracyjny,
- dokumenty potwierdzające roszczenie (np. oświadczenie sprawcy, protokół Policji).

Likwidator szkody może poprosić o przedstawienie innych dokumentów.

Terminy likwidacji szkody komunikacyjnej w Generali

Towarzystwo Generali likwiduje szkodę w ciągu 30 dni od daty jej zgłoszenia. Warunkiem dotrzymania terminu jest dostarczenie wszystkich dokumentów zarówno ze strony sprawcy jaki i poszkodowanego. Szkody zagraniczne likwiduje się w 90 dni, 30 dni - roszczenia osobowe w kwestii uznania kwoty bezspornej.

logo innowacyjna gospodarka
RANKOMAT.PL SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie przy ul. Leszno 14 informuje o realizacji projektu "Wdrożenie platformy B2B optymalizującej procesy agencyjne" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2013 - 2015
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego